piątek, 30 sierpnia 2013

Spieszę donieść!


Źródło: http://www.hm.com/gb/department/HOME
Nie wiem, czy słyszałyście już, że H&M wypuściło kolekcję H&M Home (żadna nowość, bo to było kilka lat temu ;))? Niestety jeszcze w Polsce nie dostępna, ale można się jej spodziewać w niedługim czasie :) !!! Podobno ceny mają być w miarę przystępne, chociaż jak wiadomo dla każdej kieszeni 'przystępność' ma inną wartość.
Ja jak tylko się dowiem, że gdzieś w Warszawie otworzyli butik H&M Home (podobno podpisali umowę z Domem Mody Klif), to lecę pierwszego dnia ;) Radosna nowina dla poznaniaków, bo tam otwarty zostanie pierwszy w Polsce salon w Galerii Malta już na jesień.
Jak na razie ofertę można obejrzeć na stronie internetowej firmy. Niestety H&M nie prowadzi sprzedaży między krajowej.

*   *   *
A tu nowinki z mojego mieszkania ;) Cały czas mówię, że nie poddam się rozpowszechniającej się tu i ówdzie jesieni, bo jeszcze lato trwa i mam nadzieję, że wkradnie się też nieco w ramy kalendarzowe jesieni ;) Ale... skorzystałam z okazji i kupiłam w Bied. wrzosy ;) Cztery sztuki. Dwie postawiłam na balkonie, dwie jeszcze czekają w kuchni na swoje miejsce, bo na razie nie mam pomysłu, gdzie je umieścić ;) 
Trochę mi kwiaty balkonowe podupadły, a w tym roku cieszyły moje oko wyjątkową bujnością. Dziś podkarmiam je nawozami, bo nie chcę, by opuściły mnie zbyt szybko.
Temperatury dopisują, na termometrze prawie 30st na słońcu :) Mmmmmmiodzio! ;) 





Życzę Wam udanego weekendu! :) :*


8 komentarzy:

  1. Pedze jutro na zwiady do H&M u nas moze juz jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko w Poznaniu otworzą to pędzę ;P
    Ja jeszcze wrzosów nie kupiłam ale walczę z chęcią zakupu hihi Za to dziś kupiłam w warzywniaku dwie białe małe fikuśne dynie...a miałam się opanować do połowy września :)))Śliczną masz tę skrzyneczkę na wrzosy,bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Krakowie też ponoć mają otworzyć H&M Home:-)
    U nas dzisiaj też ciepło, aczkolwiek czuje się już niestety jesienną aurę w powietrzu...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o H%m home i bardzo ubolewam, że nie ma we Wrocławiu... może kiedyś?
    a wrzos cudny i jaką masz ładną skrzynkę!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna masz skrzyneczke na kwiaty. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna ściana - odwaznie :) Ja bym ją ożywiła nieco jakąś kolorową naklejką http://oklejaj.pl/pol_m_Naklejki_Naklejki-na-sciane-155.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis ! Szkoda że już długo nic nie publikowałaś :(Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://naziarnkugrochu.pl

    OdpowiedzUsuń