środa, 14 listopada 2012

Mam już swój Czas :)

Te z Was, które znają Mimi, jej blogowy świat( tutaj ), na pewno wiedzą jaki Czas mam na myśli. Udało mi się kupić pierwszą część :) Wczoraj zagościła u nas w domu.
Moja pierwsza reakcja na nią? Zaczęłam wąchać ;) Uwielbiam zapach książek. I tych nowych i tych starych. Zawsze lubiłam przebywać w bibliotece...

Trzymając w ręku ową książkę, nie mogłam się oprzeć i stojąc na środku kuchni, nie czekając na nic zaczęłam czytać. Potem dorwałam ją w łóżku. Czyta się łatwo i przyjemnie, a przede wszystkim nie możesz zaprzestać, nie chcesz. Dopiero kiedy oczy same mi się przymknęły na dobrą minutę, postanowiłam odłożyć książkę.

Nawet moja córka zaproponowała mi swoją książkę z bajkami w zamian za możliwość odebrania mi Czasu - spodobały jej się fotografie :)

Mimi ma rację, książka rzeczowa jest niewątpliwie lepsza od e-booków. Ja również lubię mieć ją namacalną. Przekładać kartkę po kartce, czuć zapach papieru i tuszu, móc w każdym momencie i miejscu po nią sięgnąć. Odstawić na półkę i za kilka lat wrócić do niej. Może nawet podrzucić koleżance lub siostrze, by ona też mogła zatopić się w historii z danego egzemplarza.

Mój Czas już żyje. Ma pierwsze pozaginane rogi, odgniecione łączenia kartek.

Dziękuję Mimi! Niecierpliwie czekam na następną, bo już wiem, że moment, kiedy zamknę przeczytaną ostatnią kartkę, będzie dla mnie (jak zawsze przy dobrej lekturze) chwilą żalu i rozgoryczenia, że to już koniec.



Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Ja też zawsze zaczynam lekturę od wąchania książki, Łukasz się śmieje zawsze ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zaczynam od wąchania:)))
    Tyle już słyszałam o tej książce, że dużo bym dała, aby ją przeczytać...
    Miłej lektury chyba nie muszę Ci życzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy przeczytam to chętnie Ci pożyczę. Zapytaj też Mimi czy nie znajdzie nic w zanadrzu ;)

      Usuń
    2. Życzę miłej lektury :) Ja i moja Asia też lubimy zapach książek, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zapach nowych książek zawsze kojarzy mi się z pierwszymi latami szkoły :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach nowej książki - cudowny!!!
    Fajnie, że też już masz swój Czas. I nie żałuj końca książki, bo będzie druga część i do pierwszej możesz wracać!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za ciepłe przyjęcie naszej skromnej książki. Fajnie, że już jest po Twojej stronie.
    Moc pozdrowień :*

    OdpowiedzUsuń